Hold og kurser

Har du lyst til at lege, eksperimentere og udvikle dig inden for den visuelle verden? Dyk ned i vores store udbud af aktiviteter og find det, der matcher dine interesser.

Fritidshold
Dyrk din visuelle interesse i fællesskab med andre kreative børn og unge.
Tips og øvelser
Nemme tegneøvelser du kan lave derhjemme eller i klasselokalet.
Sommerhold
Slip kreativiteten løs sammen med andre børn og unge i din sommerferie.
For institutioner
Få mere kreativitet ind i dagligdagen med lærerige forløb og kurser.

Åbent hus

Kom til Åbent hus på Billedskolen Horsens og hør mere om vores mange tilbud lørdag d. 27. april kl. 10.00 - 13.00. I samarbejde med Musik- og Balletskolen har vi planlagt en masse spændende aktiviteter, så du kan blive klogere på, hvordan du kan dyrke dine kreative evner.

Makværk Festival

Har du hørt om vores skønne billedkunstfestival, Makværk Festival?

Vi skaber en kreativ eksplosion med et væld af workshops for hele familien og festlige oplevelser for børn og unge, der vil prøve kræfter med kreative, skæve, sjove og inspirerende aktiviteter.

Praktik for kreative unge

Kender du nogle 8., 9. eller 10. klasse elever, som elsker at arbejde kreativt? I uge 5 tilbyder vi særpraktik for elever, der godt kunne tænke sig at udforske deres kreative kompetencer. Her kan de blandt andet opleve, hvordan det er at gå på Visuelt Gymnasium.